poniedziałek, 29 kwietnia 2013

T R X

T R X  - zasady.

 Pozycja w podporze przodem - ciało w 1 -prostej linii.
PLECY PROSTE, BRZUCH WCIĄGNIĘTY, RAMIONA pod barkami- nie blokuj łokci!
NIE: opuszczaj bioder w dół ; wypychaj pupy do góry i nie garb się!








Pompki odwrotne:
Stoisz tyłem do TRX - - paski nie ocierają się o przedramiona- ćwiczysz wtedy mniej efektywnie.


 W pionie i lekkim odchyleniu ciała w tył.
Większy pion - łatwiejsze ćwiczenie.
Większe odchylenie - pracuje więcej mięśni- wersja trudniejsza .





1 komentarz:

  1. No właśnie ja zaczęłam chodzić na zajęcia z TRX niedawno. Nie wszystkie kluby go mają. Mocne zajęcia. Dużo ćwiczeń na linach przeplatanych cardio.
    Przy 168 cm ważę 6o kg.
    Od miesiąca ćwiczę Crossfit. I spadłam 5 kg. Przed tem chodziłam regularnie na basen i ćwiczyłam Ewę Chodakowską.Mam już podstawy.Biorę hormony tarczycy i mam problem z utrzymaniem wagi. Ale ten trening daje najlepsze efekty.
    Soni

    OdpowiedzUsuń

słowa!